Légy buja és szenvedélyes, amit csipetnyi kacérsággal és némi huncutsággal bolondíts!


Blogom a buja gondolataimról, erotikus vágyaimról, valós és kitalált szexuális élményeimről íródott. Szenvedély szülte szavak mögött a bonyolult egyéniségem is megmutatkozik az olvasó előtt. A gyöngyök tele vannak tömve emberi érzésekkel, értékekkel és titkos vágyakkal, melyeket egy gondolatfűzére felfűzve élhet át, az oldalamra látogató. A szenvedély lassan belopódzik az olvasó elméjén át a bőre alá és a testében vár a kielégülésre.

Éld át velem titkos vágyaid, mely lehet érzéki és szenvedélyes vagy vad és mocskos. Itt megtalálod mindet, melyet most gátlások nélkül átélhetsz velem.

2013. november 29., péntek

A szakadék szélén kiáltok...

...a szakadék szélén kiáltok, de segélykiáltásom senki nem hallja meg. Miért nem hallatszik? Kérdezem magamtól és közben a vérző szívemből kiálló pengére nézek le. Jártam a nekem kikövezett utat, de sűrű köd szállt le és hirtelen fogságba ejtette a magas, hóval borított hegyeket. Egy szempillantás alatt arcomnak csapodott a zord, hideg szél. Amennyire csak tudtam összehúztam magam, de a fagy, gúnyos mosollyal az arcán, fájdalmasan befúrja magát a bőrömbe és utat találva berágja magát a csontomba, hogy ott eméssze a millió darabra széthullott lelkem minden apró kristálytiszta darabját. Rohannék a bánat elől, mely csak úgy kézen fog és magával ragad, mintha mindig is rám várt volna, mintha már sunyin lesben állt volna értem, hogy lelkemet keserű mázzal kenje be...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése